Przejdź do głównej zawartości

Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet


Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet
Firma Google wprowadza serię Women of Publishing LeadershipJest to okazja do wzmocnienia strategii cyfrowej, niezbędnej dla rozwoju firmy. Wzrost liczby kobiet na stanowiskach kierowniczych i dynamiczne tempo ich awansów, generuje konieczność obserwacji sukcesów firm prowadzonych przez kobiety.  Dlatego stworzono serię, która ma pomóc kobietom rozwijać ich umiejętności w zakresie strategii cyfrowej. Treść jest przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw  ze wszystkich środowisk cyfrowych, w których kobiety pełnią istotną rolę.

Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do wszystkich poniższych sesji!

Sesje Webinar

Planowanie wzrostu (dodaj do kalendarza)
Data i godzina:  Środa, 19 czerwca o 19:30
Prowadzący: Sarah Carpenter, Manager of Scalable Acquisitions, Google 
Krótki opis:  Dowiedz się, jak zaplanować wzrost i dlaczego ma to znaczenie dla Twojej firmy.

Strategia dotycząca treści i słuchaczy (dodaj do kalendarza)
Data i godzina: Środa, 17 lipca o 19:30
Prowadzący: Amy Harding, Director of Analytics, Revenue Optimization, and Google News Consumer Insights
Krótki opis: Dowiedz się, jak lepiej zrozumieć i zaangażować odbiorców dzięki solidnej strategii treści.

Wykorzystywanie danych do wzrostu (dodaj do kalendarza)
Data i godzina: Środa, 31 lipca o 19:30
Prowadzący: Madhav Goyal, Publisher Intelligence Analyst
Krótki opis:  Wiele osób uznaje wartość podejmowania decyzji opartych na danych, ale niewiele z nich jest w stanie skutecznie wykorzystywać swoje dane. Uzyskaj użyteczne informacje na temat tego, jak wykorzystać dane do napędzania rozwoju Twojej firmy.


Porady i wskazówki dotyczące zarabiania (dodaj do kalendarza)
Data i godzina: Środa, 14 sierpnia o 19:30
Prowadzący: Roshni Dutt, Platforms Monetization Lead, Google
Krótki opis: Uzyskaj wskazówki i porady dotyczące zwiększenia zarobków z treści.


Komentarze

Popular Post

Planning for Growth: Women of Publishing Leadership Series

Content and Audience Strategy: Women of Publishing Leadership Series

Najnowsze zmiany dotyczące jednostek reklamowych AdSense [2019]

Ważne zmiany w AdSense 2019 Zespół Google stale inwestuje w swoje systemy, a co za tym idzie wprowadza kolejne modernizacje usług reklamowych. Co się zmieni? Rozmiary reklam Nowe jednostki reklamowe mają być elastyczne, dzięki czemu dostosują się do ekranów różnych rozmiarów. Jednak jeśli chcesz, wciąż będziesz mógł korzystać z reklam o stałych rozmiarach. Typy reklam Typy reklam będą bogatsze, dla większej wygody użytkowników. Era reklam wyłącznie tekstowych lub displayowych minęła. Aby to potwierdzić zmieniono nazwę na koncie użytkownika na „Reklamy displayowe”. Dzięki aktualizacji w tej mają wyświetlać się wszystkie typy reklam. Style reklam tekstowych Wycofana została funkcja tworzenia nowych stylów reklam dla nowych jednostek reklamowych. Nowe jednostki reklamowe będą miały stylizację zoptymalizowaną pod kątem Google. Aby zachować większą personalizację reklam i wygodę użytkowników możesz użyć reklam natywnych. Uproszczenie „jeśli nie ma dostępnych reklam”...