Przejdź do głównej zawartości

Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet


Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet
Firma Google wprowadza serię Women of Publishing LeadershipJest to okazja do wzmocnienia strategii cyfrowej, niezbędnej dla rozwoju firmy. Wzrost liczby kobiet na stanowiskach kierowniczych i dynamiczne tempo ich awansów, generuje konieczność obserwacji sukcesów firm prowadzonych przez kobiety.  Dlatego stworzono serię, która ma pomóc kobietom rozwijać ich umiejętności w zakresie strategii cyfrowej. Treść jest przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw  ze wszystkich środowisk cyfrowych, w których kobiety pełnią istotną rolę.

Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do wszystkich poniższych sesji!

Sesje Webinar

Planowanie wzrostu (dodaj do kalendarza)
Data i godzina:  Środa, 19 czerwca o 19:30
Prowadzący: Sarah Carpenter, Manager of Scalable Acquisitions, Google 
Krótki opis:  Dowiedz się, jak zaplanować wzrost i dlaczego ma to znaczenie dla Twojej firmy.

Strategia dotycząca treści i słuchaczy (dodaj do kalendarza)
Data i godzina: Środa, 17 lipca o 19:30
Prowadzący: Amy Harding, Director of Analytics, Revenue Optimization, and Google News Consumer Insights
Krótki opis: Dowiedz się, jak lepiej zrozumieć i zaangażować odbiorców dzięki solidnej strategii treści.

Wykorzystywanie danych do wzrostu (dodaj do kalendarza)
Data i godzina: Środa, 31 lipca o 19:30
Prowadzący: Madhav Goyal, Publisher Intelligence Analyst
Krótki opis:  Wiele osób uznaje wartość podejmowania decyzji opartych na danych, ale niewiele z nich jest w stanie skutecznie wykorzystywać swoje dane. Uzyskaj użyteczne informacje na temat tego, jak wykorzystać dane do napędzania rozwoju Twojej firmy.


Porady i wskazówki dotyczące zarabiania (dodaj do kalendarza)
Data i godzina: Środa, 14 sierpnia o 19:30
Prowadzący: Roshni Dutt, Platforms Monetization Lead, Google
Krótki opis: Uzyskaj wskazówki i porady dotyczące zwiększenia zarobków z treści.


Komentarze

Popular Post

Using Data to Drive Growth: Women of Publishing Leadership Series Livestream

Content and Audience Strategy: Women of Publishing Leadership Series

Jak Google pomaga wydawcom?

Google podejmuje szereg działań, które mają na celu pomoc wydawcom w osiągnięciu sukcesu. Poza platformą AdSense, która umożliwia zarabianie na publikowanych treściach, Google przekazuje wydawcom zasady programu i informacje o zmianach. Gdzie szukać tych informacji? Centrum Pomocy Tu, dostępne są dla wydawców, wszystkie zasady AdSense, z podziałem na różne kategorie. Forum AdSense Na forum, obecni są doświadczeni wydawcy, którzy są już ekspertami w AdSense. Można tam przeglądać wątki i szukać informacji, a także zadawać pytania ekspertom, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Kanał AdSense na YouTube Kanał jest skierowany do tych wydawców, którzy przedkładają film nad słowo pisane. B log Inside AdSense (EN) Tutaj na bieżąco pojawiają się informacje na temat aktualizacji. Dostępne są również praktyczne informacje np. o sposobach zwiększenia przychodów. Facebook i Twitter Na portalach społecznościowych, Google AdSense umi