Przejdź do głównej zawartości

Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet


Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet
Firma Google wprowadza serię Women of Publishing LeadershipJest to okazja do wzmocnienia strategii cyfrowej, niezbędnej dla rozwoju firmy. Wzrost liczby kobiet na stanowiskach kierowniczych i dynamiczne tempo ich awansów, generuje konieczność obserwacji sukcesów firm prowadzonych przez kobiety.  Dlatego stworzono serię, która ma pomóc kobietom rozwijać ich umiejętności w zakresie strategii cyfrowej. Treść jest przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw  ze wszystkich środowisk cyfrowych, w których kobiety pełnią istotną rolę.

Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do wszystkich poniższych sesji!

Sesje Webinar

Planowanie wzrostu (dodaj do kalendarza)
Data i godzina:  Środa, 19 czerwca o 19:30
Prowadzący: Sarah Carpenter, Manager of Scalable Acquisitions, Google 
Krótki opis:  Dowiedz się, jak zaplanować wzrost i dlaczego ma to znaczenie dla Twojej firmy.

Strategia dotycząca treści i słuchaczy (dodaj do kalendarza)
Data i godzina: Środa, 17 lipca o 19:30
Prowadzący: Amy Harding, Director of Analytics, Revenue Optimization, and Google News Consumer Insights
Krótki opis: Dowiedz się, jak lepiej zrozumieć i zaangażować odbiorców dzięki solidnej strategii treści.

Wykorzystywanie danych do wzrostu (dodaj do kalendarza)
Data i godzina: Środa, 31 lipca o 19:30
Prowadzący: Madhav Goyal, Publisher Intelligence Analyst
Krótki opis:  Wiele osób uznaje wartość podejmowania decyzji opartych na danych, ale niewiele z nich jest w stanie skutecznie wykorzystywać swoje dane. Uzyskaj użyteczne informacje na temat tego, jak wykorzystać dane do napędzania rozwoju Twojej firmy.


Porady i wskazówki dotyczące zarabiania (dodaj do kalendarza)
Data i godzina: Środa, 14 sierpnia o 19:30
Prowadzący: Roshni Dutt, Platforms Monetization Lead, Google
Krótki opis: Uzyskaj wskazówki i porady dotyczące zwiększenia zarobków z treści.


Komentarze

Popular Post

Puste/niewidoczne reklamy AdSense na blogu

Wśród użytkowników AdSense, często spotykam się z dość powszechnym kłopotem. Są nim puste lub niewidoczne reklamy wyświetlające się na stronie. Problem może mieć wiele podłoży, ale zazwyczaj łatwo jest go rozwiązać.  Szukając powodu problemu na Twojej stronie, upewnij się, że: W żaden sposób nie naruszasz regulaminu AdSense i działasz zgodnie z wytycznymi. A może dostałeś wiadomość w Centrum Zasad informującą o niedozwolonych działaniach? Zerknij na AdSenseSandbox – czy widzisz na nim reklamy? Upewnij się, że nie masz zainstalowanego AdBlocka. A może Adsense zablokowany jest przez zapory serwera? Upewnij się, że polityka prywatności na Twojej stronie działa zgodnie z wytycznymi AdSense. Jeżeli używasz WordPress lub innych programów tego typu, upewnij się, że konfiguracja przebiega prawidłowo. Utwórz testową wersję HTML, prześlij kod AdSense i sprawdź, czy działa. Zrób test na innej przeglądarce. Dobrze, abyś wykonał go na innym komputerze niż ten, którego używasz. ...

Content and Audience Strategy: Women of Publishing Leadership Series