Przejdź do głównej zawartości

Najnowsze zmiany dotyczące jednostek reklamowych AdSense [2019]


Ważne zmiany w AdSense 2019

Zespół Google stale inwestuje w swoje systemy, a co za tym idzie wprowadza kolejne modernizacje usług reklamowych.

Co się zmieni?

  • Rozmiary reklam
Nowe jednostki reklamowe mają być elastyczne, dzięki czemu dostosują się do ekranów różnych rozmiarów. Jednak jeśli chcesz, wciąż będziesz mógł korzystać z reklam o stałych rozmiarach.

  • Typy reklam
Typy reklam będą bogatsze, dla większej wygody użytkowników. Era reklam wyłącznie tekstowych lub displayowych minęła. Aby to potwierdzić zmieniono nazwę na koncie użytkownika na „Reklamy displayowe”. Dzięki aktualizacji w tej mają wyświetlać się wszystkie typy reklam.

  • Style reklam tekstowych
Wycofana została funkcja tworzenia nowych stylów reklam dla nowych jednostek reklamowych. Nowe jednostki reklamowe będą miały stylizację zoptymalizowaną pod kątem Google. Aby zachować większą personalizację reklam i wygodę użytkowników możesz użyć reklam natywnych.

  • Uproszczenie „jeśli nie ma dostępnych reklam”
Kwestie bezpieczeństwa, wciąż są priorytetowe dla zespołu Google. Dlatego usunięta zostaje opcja „Jeśli nie ma dostępnych reklam”. Twoje ustawienia w tej sekcji zostaną zaktualizowane do nowej opcji.

  • Eksperymenty
Wprowadzone zmiany spowodują usunięcie eksperymentalnych ustawień jednostek reklamowych.

  • Synchroniczny kod
Wycofana zostaje również opcja zmiany typu kodu na synchroniczny. Wciąż możesz jednak ręcznie wygenerować synchroniczny kod reklamy dla swoich jednostek.



Komentarze

Popular Post

Planning for Growth: Women of Publishing Leadership Series

Content and Audience Strategy: Women of Publishing Leadership Series