Ważne zmiany w AdSense 2019
Zespół Google stale inwestuje w swoje systemy, a co za tym idzie wprowadza kolejne modernizacje usług reklamowych.
Co się zmieni?
Nowe jednostki reklamowe mają być elastyczne, dzięki czemu dostosują się do ekranów różnych rozmiarów. Jednak jeśli chcesz, wciąż będziesz mógł korzystać z reklam o stałych rozmiarach.
Typy reklam będą bogatsze, dla większej wygody użytkowników. Era reklam wyłącznie tekstowych lub displayowych minęła. Aby to potwierdzić zmieniono nazwę na koncie użytkownika na „Reklamy displayowe”. Dzięki aktualizacji w tej mają wyświetlać się wszystkie typy reklam.
Wycofana została funkcja tworzenia nowych stylów reklam dla nowych jednostek reklamowych. Nowe jednostki reklamowe będą miały stylizację zoptymalizowaną pod kątem Google. Aby zachować większą personalizację reklam i wygodę użytkowników możesz użyć reklam natywnych.
- Uproszczenie „jeśli nie ma dostępnych reklam”
Kwestie bezpieczeństwa, wciąż są priorytetowe dla zespołu Google. Dlatego usunięta zostaje opcja „Jeśli nie ma dostępnych reklam”. Twoje ustawienia w tej sekcji zostaną zaktualizowane do nowej opcji.
Wprowadzone zmiany spowodują usunięcie eksperymentalnych ustawień jednostek reklamowych.
Wycofana zostaje również opcja zmiany typu kodu na synchroniczny. Wciąż możesz jednak ręcznie wygenerować synchroniczny kod reklamy dla swoich jednostek.
Komentarze
Prześlij komentarz