Przejdź do głównej zawartości

Najnowsze zmiany dotyczące jednostek reklamowych AdSense [2019]


Ważne zmiany w AdSense 2019

Zespół Google stale inwestuje w swoje systemy, a co za tym idzie wprowadza kolejne modernizacje usług reklamowych.

Co się zmieni?

  • Rozmiary reklam
Nowe jednostki reklamowe mają być elastyczne, dzięki czemu dostosują się do ekranów różnych rozmiarów. Jednak jeśli chcesz, wciąż będziesz mógł korzystać z reklam o stałych rozmiarach.

  • Typy reklam
Typy reklam będą bogatsze, dla większej wygody użytkowników. Era reklam wyłącznie tekstowych lub displayowych minęła. Aby to potwierdzić zmieniono nazwę na koncie użytkownika na „Reklamy displayowe”. Dzięki aktualizacji w tej mają wyświetlać się wszystkie typy reklam.

  • Style reklam tekstowych
Wycofana została funkcja tworzenia nowych stylów reklam dla nowych jednostek reklamowych. Nowe jednostki reklamowe będą miały stylizację zoptymalizowaną pod kątem Google. Aby zachować większą personalizację reklam i wygodę użytkowników możesz użyć reklam natywnych.

  • Uproszczenie „jeśli nie ma dostępnych reklam”
Kwestie bezpieczeństwa, wciąż są priorytetowe dla zespołu Google. Dlatego usunięta zostaje opcja „Jeśli nie ma dostępnych reklam”. Twoje ustawienia w tej sekcji zostaną zaktualizowane do nowej opcji.

  • Eksperymenty
Wprowadzone zmiany spowodują usunięcie eksperymentalnych ustawień jednostek reklamowych.

  • Synchroniczny kod
Wycofana zostaje również opcja zmiany typu kodu na synchroniczny. Wciąż możesz jednak ręcznie wygenerować synchroniczny kod reklamy dla swoich jednostek.



Komentarze

Popular Post

Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet

Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet Firma Google wprowadza serię Women of Publishing Leadership .  Jest to okazja do wzmocnienia strategii cyfrowej, niezbędnej dla rozwoju firmy. Wzrost liczby kobiet na stanowiskach kierowniczych i dynamiczne tempo ich awansów, generuje konieczność obserwacji sukcesów firm prowadzonych przez kobiety .   Dlatego stworzono serię, która ma pomóc kobietom rozwijać ich umiejętności w zakresie strategii cyfrowej. Treść jest przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw   ze wszystkich środowisk cyfrowych, w których kobiety pełnią istotną rolę. Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do wszystkich poniższych sesji! Sesje Webinar Planowanie wzrostu  ( dodaj do kalendarza ) Data i godzina :   Środa, 19 czerwca o 19:30 Prowadzący: Sarah Carpenter, Manager of Scalable Acquisitions, Google  Krótki opis:   Dowiedz się, jak zaplanować wzrost i dlaczeg...

Using Data to Drive Growth: Women of Publishing Leadership Series Livestream

Planning for Growth: Women of Publishing Leadership Series