Przejdź do głównej zawartości

Najnowsze zmiany dotyczące jednostek reklamowych AdSense [2019]


Ważne zmiany w AdSense 2019

Zespół Google stale inwestuje w swoje systemy, a co za tym idzie wprowadza kolejne modernizacje usług reklamowych.

Co się zmieni?

  • Rozmiary reklam
Nowe jednostki reklamowe mają być elastyczne, dzięki czemu dostosują się do ekranów różnych rozmiarów. Jednak jeśli chcesz, wciąż będziesz mógł korzystać z reklam o stałych rozmiarach.

  • Typy reklam
Typy reklam będą bogatsze, dla większej wygody użytkowników. Era reklam wyłącznie tekstowych lub displayowych minęła. Aby to potwierdzić zmieniono nazwę na koncie użytkownika na „Reklamy displayowe”. Dzięki aktualizacji w tej mają wyświetlać się wszystkie typy reklam.

  • Style reklam tekstowych
Wycofana została funkcja tworzenia nowych stylów reklam dla nowych jednostek reklamowych. Nowe jednostki reklamowe będą miały stylizację zoptymalizowaną pod kątem Google. Aby zachować większą personalizację reklam i wygodę użytkowników możesz użyć reklam natywnych.

  • Uproszczenie „jeśli nie ma dostępnych reklam”
Kwestie bezpieczeństwa, wciąż są priorytetowe dla zespołu Google. Dlatego usunięta zostaje opcja „Jeśli nie ma dostępnych reklam”. Twoje ustawienia w tej sekcji zostaną zaktualizowane do nowej opcji.

  • Eksperymenty
Wprowadzone zmiany spowodują usunięcie eksperymentalnych ustawień jednostek reklamowych.

  • Synchroniczny kod
Wycofana zostaje również opcja zmiany typu kodu na synchroniczny. Wciąż możesz jednak ręcznie wygenerować synchroniczny kod reklamy dla swoich jednostek.



Komentarze

Popular Post

Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet

Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet Firma Google wprowadza serię Women of Publishing Leadership .  Jest to okazja do wzmocnienia strategii cyfrowej, niezbędnej dla rozwoju firmy. Wzrost liczby kobiet na stanowiskach kierowniczych i dynamiczne tempo ich awansów, generuje konieczność obserwacji sukcesów firm prowadzonych przez kobiety .   Dlatego stworzono serię, która ma pomóc kobietom rozwijać ich umiejętności w zakresie strategii cyfrowej. Treść jest przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw   ze wszystkich środowisk cyfrowych, w których kobiety pełnią istotną rolę. Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do wszystkich poniższych sesji! Sesje Webinar Planowanie wzrostu  ( dodaj do kalendarza ) Data i godzina :   Środa, 19 czerwca o 19:30 Prowadzący: Sarah Carpenter, Manager of Scalable Acquisitions, Google  Krótki opis:   Dowiedz się, jak zaplanować wzrost i dlaczeg...

Puste/niewidoczne reklamy AdSense na blogu

Wśród użytkowników AdSense, często spotykam się z dość powszechnym kłopotem. Są nim puste lub niewidoczne reklamy wyświetlające się na stronie. Problem może mieć wiele podłoży, ale zazwyczaj łatwo jest go rozwiązać.  Szukając powodu problemu na Twojej stronie, upewnij się, że: W żaden sposób nie naruszasz regulaminu AdSense i działasz zgodnie z wytycznymi. A może dostałeś wiadomość w Centrum Zasad informującą o niedozwolonych działaniach? Zerknij na AdSenseSandbox – czy widzisz na nim reklamy? Upewnij się, że nie masz zainstalowanego AdBlocka. A może Adsense zablokowany jest przez zapory serwera? Upewnij się, że polityka prywatności na Twojej stronie działa zgodnie z wytycznymi AdSense. Jeżeli używasz WordPress lub innych programów tego typu, upewnij się, że konfiguracja przebiega prawidłowo. Utwórz testową wersję HTML, prześlij kod AdSense i sprawdź, czy działa. Zrób test na innej przeglądarce. Dobrze, abyś wykonał go na innym komputerze niż ten, którego używasz. ...

Content and Audience Strategy: Women of Publishing Leadership Series