Przejdź do głównej zawartości

Jak Google pomaga wydawcom?


Google podejmuje szereg działań, które mają na celu pomoc wydawcom w osiągnięciu sukcesu. Poza platformą AdSense, która umożliwia zarabianie na publikowanych treściach, Google przekazuje wydawcom zasady programu i informacje o zmianach.
Gdzie szukać tych informacji?
  1. Tu, dostępne są dla wydawców, wszystkie zasady AdSense, z podziałem na różne kategorie.
  2. Na forum, obecni są doświadczeni wydawcy, którzy są już ekspertami w AdSense. Można tam przeglądać wątki i szukać informacji, a także zadawać pytania ekspertom, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
  3. Kanał jest skierowany do tych wydawców, którzy przedkładają film nad słowo pisane.
  4. Tutaj na bieżąco pojawiają się informacje na temat aktualizacji. Dostępne są również praktyczne informacje np. o sposobach zwiększenia przychodów.
  5. Na portalach społecznościowych, Google AdSense umieszcza alerty o wprowadzanych zmianach, które są szerzej opisane na blogu.
  6. Konferencje i wydarzenia w biurach Google
    Podczas tych wydarzeń, omawiane są zasady programu i zbierane są opinie wydawców – dzięki temu możliwe jest wprowadzanie kolejnych ulepszeń.
Google AdSense wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wydawców poprzez zapewnienie różnorodnych kanałów dostępu do informacji na temat programu. Dzięki temu, każdy wydawca znajdzie informacje niezbędne do doskonalenia swoich treści i optymalizacji zysków.

Komentarze

Popular Post

Using Data to Drive Growth: Women of Publishing Leadership Series Livestream

Content and Audience Strategy: Women of Publishing Leadership Series