Przejdź do głównej zawartości

Puste/niewidoczne reklamy AdSense na blogu


Wśród użytkowników AdSense, często spotykam się z dość powszechnym kłopotem. Są nim puste lub niewidoczne reklamy wyświetlające się na stronie. Problem może mieć wiele podłoży, ale zazwyczaj łatwo jest go rozwiązać. 

Szukając powodu problemu na Twojej stronie, upewnij się, że:

  • W żaden sposób nie naruszasz regulaminu AdSense i działasz zgodnie z wytycznymi. A może dostałeś wiadomość w Centrum Zasad informującą o niedozwolonych działaniach?
  • Zerknij na AdSenseSandbox – czy widzisz na nim reklamy?
  • Upewnij się, że nie masz zainstalowanego AdBlocka. A może Adsense zablokowany jest przez zapory serwera?
  • Upewnij się, że polityka prywatności na Twojej stronie działa zgodnie z wytycznymi AdSense.
  • Jeżeli używasz WordPress lub innych programów tego typu, upewnij się, że konfiguracja przebiega prawidłowo. Utwórz testową wersję HTML, prześlij kod AdSense i sprawdź, czy działa.
  • Zrób test na innej przeglądarce. Dobrze, abyś wykonał go na innym komputerze niż ten, którego używasz.
  • Jeśli Twoje zarobki wyniosły więcej niż 30 PLN sprawdź, czy nie dostałeś PINu do weryfikacji. Upewnij się, że został zweryfikowany. Jeśli go nie otrzymałeś, poproś o ponowne wysłanie numeru.
  • Jeśli wszystko inne zawodzi, spróbuj użyć narzędzia do rozwiązywania problemów AdSense.


Jeżeli jednak reklamy nie wyświetlają się jedynie na kilku stronach, problem leży po stronie witryny. Najczęściej powoduje to brak tekstu albo używanie niedozwolonych słów, takich jak przekleństwa. Możliwe także, że dla contentu, który prezentujesz na stronie, nie ma reklamodawców. Z tego względu, na swojej stronie zobaczysz PSA, czyli reklamy społeczne, lub ich pusty blok reklamowy. W takim wypadku, warto jest użyć alternatywnych reklam.

Komentarze

Popular Post

Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet

Wzmocnij swoją strategię cyfrową: seria wzmacniająca przywództwo dla publikujących kobiet Firma Google wprowadza serię Women of Publishing Leadership .  Jest to okazja do wzmocnienia strategii cyfrowej, niezbędnej dla rozwoju firmy. Wzrost liczby kobiet na stanowiskach kierowniczych i dynamiczne tempo ich awansów, generuje konieczność obserwacji sukcesów firm prowadzonych przez kobiety .   Dlatego stworzono serię, która ma pomóc kobietom rozwijać ich umiejętności w zakresie strategii cyfrowej. Treść jest przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw   ze wszystkich środowisk cyfrowych, w których kobiety pełnią istotną rolę. Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do wszystkich poniższych sesji! Sesje Webinar Planowanie wzrostu  ( dodaj do kalendarza ) Data i godzina :   Środa, 19 czerwca o 19:30 Prowadzący: Sarah Carpenter, Manager of Scalable Acquisitions, Google  Krótki opis:   Dowiedz się, jak zaplanować wzrost i dlaczeg...

Using Data to Drive Growth: Women of Publishing Leadership Series Livestream