Przejdź do głównej zawartości

Moja witryna nie została zaakceptowana do AdSense

Przedstawiam 3 najczęstsze powody braku akceptacji stron internetowych do programu AdSense:

Niewystarczająca treść / Niedozwolona treść witryny
Twoja witryna nie ma wystarczającej ilości tekstu, aby specjaliści Google mogli ją przejrzeć.
Treść musi być poprawna gramatycznie, unikalna i wartościowa dla Twoich czytelników bloga.

Typ strony / projekt twojego bloga
Źle zaprojektowane strony są odrzucane. Strona powinna być estetyczna, która zapewnia komfort w użytkowaniu.

Brak podstron typu Polityka prywatności, kontakt, O nas 
Te strony sprawiają, że jesteś profesjonalistą. Użytkownik serwisu powinien mieć z Tobą kontakt i znać politykę/regulamin portalu.


Pamiętaj! Zanim przystąpisz do założenia konta AdSense koniecznie przeczytaj wytyczne AdSense. O bana bardzo łatwo... ;)

Dajcie znać w komentarzach czy stworzyć check-liste dla strony do przystąpienia do programu AdSense!

Komentarze

Popular Post

Planning for Growth: Women of Publishing Leadership Series

Content and Audience Strategy: Women of Publishing Leadership Series

Najnowsze zmiany dotyczące jednostek reklamowych AdSense [2019]

Ważne zmiany w AdSense 2019 Zespół Google stale inwestuje w swoje systemy, a co za tym idzie wprowadza kolejne modernizacje usług reklamowych. Co się zmieni? Rozmiary reklam Nowe jednostki reklamowe mają być elastyczne, dzięki czemu dostosują się do ekranów różnych rozmiarów. Jednak jeśli chcesz, wciąż będziesz mógł korzystać z reklam o stałych rozmiarach. Typy reklam Typy reklam będą bogatsze, dla większej wygody użytkowników. Era reklam wyłącznie tekstowych lub displayowych minęła. Aby to potwierdzić zmieniono nazwę na koncie użytkownika na „Reklamy displayowe”. Dzięki aktualizacji w tej mają wyświetlać się wszystkie typy reklam. Style reklam tekstowych Wycofana została funkcja tworzenia nowych stylów reklam dla nowych jednostek reklamowych. Nowe jednostki reklamowe będą miały stylizację zoptymalizowaną pod kątem Google. Aby zachować większą personalizację reklam i wygodę użytkowników możesz użyć reklam natywnych. Uproszczenie „jeśli nie ma dostępnych reklam”...